قوانین و مقررات
ثبت اطلاعات مشتريان :
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد نمایید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ، هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .
پيگيري سفارشات :
جهت پيگيري سفارش خود در صورتي كه زمان بندي هاي قيد شده سپري شده و بسته بدون تغيير وضعيت مانده است ،مي توانيد از طريق شماره های درج شده با فروشگاه تماس بگيريد .
روش هاي ارسال سفارش :
سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند كه مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشريح در صفحه ارسال سفارشات قيد شده است .
گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :
قبل از ارسال کالا ما تست سلامت را در مجموعه خود بر روی محصولات انجام خواهیم داد و قطعا پس از کنترل کیفی به دست شما خواهد رسید .
پس از رسیدن کالا بمدت ۲۴ ساعت شما میتوانید در صورت مشاهده ایراد با ما در میان بگذارید تا در صورت تایید ما کالا را برای شما تعویض نماییم.
مرجوعی:
پس از دریافت کالا اگر محصول تا ۷روز هر مشکلی پیدا کنه ،شما میتوانید با همکاران ما در شبکه های اجتماعی در میان بگذارید و پس از ثبت مشکل و تایید همکاران ، کالا پس گرفته شده و جایگزین میشود و تمام هزینه های پستی هم به عهده مجموعه ما میباشد.
آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :
سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ، بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمیباشد ، اما با این حال شما میتوانید با همکاران ما در شبکه های اجتماعی جهت راهنمایی در میان بگذارید.
اعلام مغايرت :
در صورتي كه اجناس ارسال شده با فاكتور مغايرت داشته باشد ، مشتري موظف است حداكثر تا ۱ روز بعد از دريافت بسته ، فروشگاه را در جريان بگذارد ، در غير اين صورت بعد از اين زمان مسوليتي بر عهده فروشگاه نمي باشد.
برگشت خوردن سفارش :
در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .
تخفيف :
قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد. بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد ، سفارش داده شود بررسي خواهد شد و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود.